6 & 13/10 BASISBEGINSELEN IN MARKTONDERZOEK / Training

On in training
6 & 13/10 BASISBEGINSELEN IN MARKTONDERZOEK

Waarom deze opleiding?

Binnen de sector marktonderzoek starten heel wat pas afgestudeerden. Hun opleidingsachtergrond varieert sterk en velen van hen missen de nodige basiskennis rond marktonderzoek. Deze module geeft meer uitleg rond de basisprincipes van marktonderzoek, zoals de fasen en verschillende onderzoeksmethoden.

Doelgroep

Beginnende onderzoekers en zij die een ondersteunende functie vervullen binnen een marktonderzoeksbureau.

Inschrijvingsvoorwaarden

Vereiste voorkennis

Programma

  • Marketing: doel en definitie.
  • Fasen van marktonderzoek: definiĆ«ren van probleemstelling, opzetten en uitvoeren van onderzoeksplan, interpreteren en rapporteren van de resultaten.
  • Onderzoeksopzet: steekproeftrekking, vragenlijsten. verschillende methodes van dataverzameling en -analyse: beschrijvende en geavanceerde analyse.
  • Valkuilen bij marktonderzoek: slechte probleemstelling, verkeerde onderzoeksmethodes.
  • Situatie in BelgiĆ«: verschillende spelers (bv. Febelmar).

Aantal dagen

2,00

Geplande groepen

Gemeente Startdatum Data Versie Wanneer Telefoonnummer voor meer info E-mail adres voor meer info Inschrijven
Gent 6-10-2017
06-10-2017, 13-10-2017
Volledige dag 078 15 36 09 lemonaid@cevora.be

Geen geplande sessies?

We voegen regelmatig data toe. Probeer het later nog eens.

Vraag een incompany-opleiding aan

Wilt u deze opleiding in uw kantoren organiseren, voor minstens 8 bedienden? Klik hieronder op 'Aanvragen'.

Opgelet: voor bedrijfstheater zijn minstens 35 bedienden nodig.

members / PROUD TO BE PART OF IT

  • Haystack International N.V.
    AQ-Rate
    Dedicated
    Maresco
    Qualtrics
    SynapsesQuali
  • Emakina / Insights
    SSI
    Helion Market Research
    Kantar TNS
    CheckMarket
    Profacts
  • Ipsos NV
    Results IMS
    DéfiLine
    Indiville
    boobook
    D-Sense
  • V-G Sensory
    Market Probe
    Research Now
    IVOX
    Listen
    FQC
  • M-Eye - Mystery Shopping Expertise
    Let me know! Market Research
    The Cube
    GfK Belgium
    HEC Consulting Group
    Quality & Marketing Solutions (QMS)
  • The Nielsen company
    intrinsiQ
    InSites Consulting
    Egerie Research
    Store Support
    Akkanto
  • JTL Market Research
    JTL Market Research
    JTL Market Research
    JTL Market Research
    JTL Market Research
    JTL Market Research